Sound of Data voice solutions

Maximale bereikbaarheid met minimale bezetting

"Als klant van nu verwacht ik direct, snel en adequaat te worden geholpen. Ik heb weinig begrip voor wachttijden of een onpersoonlijke benadering."

Sound of Data maakt maximale bereikbaarheid mogelijk met een minimale bezetting. Veel van onze klanten gebruiken ons voice platform om hun inkomende gesprekken vlekkeloos richting de klantenservice te laten vloeien. Maar ook om met behulp van ‘selfservice’ hun klant optimaal van dienst te zijn, zonder tussenkomst van medewerkers (IVR oplossingen).

 

Voice Solutions

In onvoorziene situaties en drukte in het callcenter, kunt u ons platform inzetten om het contact met uw wachtende klanten niet te verliezen. U kunt de klant aanbieden terug te bellen als het weer rustig is. Of ons platform stuurt een (SMS) bericht naar de klant zodra de wachtrij verdwenen is. Lees hier verder voor meer mogelijkheden en voordelen van deze Piekopvang oplossing.

Daarnaast biedt het voice platform de mogelijkheid wereldwijd tegen zeer scherpe tarieven uit te bellen (outbound voice).

Kortom, er zijn legio mogelijkheden om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. Dankzij ons platform hoeft u nooit meer ‘in gesprek’ te zijn en ervaart u alle voordelen van klantcontact services uit de cloud.

Sound of Data voice platform

Voice Solutions

Benieuwd welke cloud klantcontact diensten voor uw bedrijf toepasbaar zijn?

Pieter of Bas denkt graag met u mee.

  • bel 010 – 429 1411
  • of vul het formulier hiernaast in
  • of stuur Pieter of Bas direct een e-mail

Pieter van Hoof Bas Berkemeijer

Fields marked with an * are required